ΤΟ ΤΡΙΠΤΥΧΟ ΤΟΥ easymed

Το easymed αποτελεί ένα γραφικό περιβάλλον που αξιοποιεί τις δυνατότητες της Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης. Σκοπός του είναι να εκτελεί τις πιο συνήθεις διαδικασίες της συνταγογράφησης με την ελάχιστη απαιτούμενη παρέμβαση του ιατρού.

 

Αυτό φυσικά δε σημαίνει πως ο ιατρός έχει λιγότερο έλεγχο της εργασίας του! Σε συνδυασμό με τα αυτοματοποιημένα «κλικ» έρχονται και τα παράθυρα επιβεβαίωσης και οι έλεγχοι του προγράμματος. Ο ιατρός αφού ελέγξει το αποτέλεσμα του αυτοματισμού, εγκρίνει την έκδοση της συνταγής/παραπεμπτικού.  Εάν όχι, δύναται να παρέμβει και να υλοποιήσει τις απαραίτητες τροποποιήσεις.

Ταχύτητα

Τι εννοούμε όμως με τον όρο «αυτοματισμός»; Είναι η δημιουργία ολοκληρωμένων και ταχύτατων ροών που αφορούν τις πιο «δημοφιλείς» κινήσεις που κάνει ο ιατρός στην Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση. Για παράδειγμα, ας καταγράψουμε τα βήματα που πρέπει να κάνει ο ιατρός ώστε να δημιουργήσει μια νέα συνταγή για έναν συχνό ασθενή. Χωρίς την υποβοήθηση ενός εργαλείου όπως το easymed, τα βήματα αυτά είναι:

  1. κλικ στο κουμπί ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  2. κλικ στο πεδίο Α.Μ.Κ.Α.

  3. πληκτρολόγηση του πλήρους ΑΜΚΑ του ασθενή

  4. κλικ στο κουμπί ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

  5. συμπλήρωση του πεδίου ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ

  6. κλικ στο κουμπί ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ

  7. κλικ στο κουμπί ΣΥΝΤΑΓΗ ή ΠΑΡΑΠΕΜΠΤΙΚΟ

 

 

Ο ιατρός που χρησιμοποιεί το easymed, κάνει τα παρακάτω βήματα:

  1. συμπληρώνει μέρος του ΑΜΚΑ ή μέρος του επωνύμου ή μέρος του τηλεφώνου του ασθενή 

  2. πατάει το πλήκτρο ENTER

  3. επιλέγει τον ασθενή από τα αποτελέσματα και 

  4. επιλέγει ενέργεια (ΝΕΑ ΣΥΝΤΑΓΗ/ΠΑΡΑΠΕΜΠΤΙΚΟ/ΙΣΤΟΡΙΚΟ/ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ/...)

 

 

Τα υπόλοιπα ενδιάμεσα βήματα είναι απλούστατα οι αυτοματισμοί που θα κάνει το easymed για εσάς. 1) Θα ελέγξει για ύπαρξη ενεργής επίσκεψης 2) θα ανοίξει καινούρια με βάση τα στοιχεία του ασθενή και 3) θα προχωρήσει στην επιλεγμένη ενέργεια του ιατρού ώστε να 4) καταλήξει στην οθόνη της νέας συνταγής/ παραπεμπτικού ή 5) οπουδήποτε επιλέξει ο χρήστης.

Σκεφθείτε μόνο το χρόνο που εξοικονομείτε από αυτόν το μοναδικό αυτοματισμό στη διάρκεια της ημέρας στο ιατρείο.

Το easymed παρέχει περισσότερους από 20 αυτοματισμούς.

Υπολογίστε τώρα ξανά το χρόνο που εξοικονομείτε…

Η λίστα δεν είναι εξαντλητική καθώς νέες δυνατότητες προστίθενται με κάθε τακτικό κύκλο ανάπτυξης της εφαρμογής (βλ.Υποστήριξη). Ειδικά για τους ιατρούς που καταχωρούν τις επισκέψεις τους στο e-ΔΑΠΥ το easymed κάνει τη διαδικασία παιχνίδι τριών κλικ! Εφόσον οι επισκέψεις βρίσκονται ήδη στη βάση δεδομένων του ιατρού (κρυπτογραφημένα δεδομένα που διατηρεί το easymed κατά τη συνταγογράφηση) η αυτόματη καταχώρηση είναι απλή υπόθεση.

Η «καρδιά» του easymed αποτελείται από ένα ταχύτατο γραφικό περιβάλλον που επικοινωνεί με τα web services της Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης σε αντίθεση με παλαιότερες εκδόσεις όπου το στοιχείο που αξιοποιούσε η εφαρμογή ήταν μία έκδοση του γνωστού Chrome. Η εφαρμογή μας βρίσκεται σε πλήρη συμμόρφωση με τις οδηγίες της ΗΔΙΚΑ σχετικά με τον τρόπο επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης με την Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση. Επίσης, οι αυτοματισμοί και αλληλεπιδράσεις του easymed γίνονται με τον ελάχιστο δυνατό φόρτο στα συστήματα της Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης.

Η αυτοματοποίηση της Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης και του e-ΔΑΠΥ γίνεται εφικτή όταν συνδυάζονται δύο ποιοτικές συνθήκες: 1) Η επιλογή κατάλληλου σετ αυτοματισμών και βημάτων και 2) η επιλογή του κατάλληλου engine που θα φέρει εις πέρας τους αυτοματισμούς. Στο easymed έχουμε κατορθώσει τα τελευταία πέντε χρόνια και τις δύο αυτές συνθήκες.

Ευκολία

ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΙΣ ΠΟΛΥΠΛΟΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ

Ελαχιστοποιήσαμε τα περιττά κουμπιά, της λίστες και τις ατέλειωτες ρυθμίσεις άλλων λογισμικών.

Το easymed είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε ο χρήστης να εκπαιδεύεται μόνος του και άμεσα στη χρήση. Συνεργαστήκαμε με πολλούς ιατρούς, ακούσαμε και καταγράψαμε τις διαδικασίες που ακολουθούν και σχεδιάσαμε συντομεύσεις. Με τη χρήση της ενδιάμεσης βάσης δεδομένων, ο ιατρός μπορεί να εργασθεί με κέντρο τον Ασθενή.

 

Ξεκινώντας λοιπόν από την αναζήτηση ασθενή ή την καταχώρηση στο e-ΔΑΠΥ, ο ιατρός ξεκινάει να εργάζεται από την πρώτη κιόλας ώρα της εγκατάστασης. Η μετάβαση στους αυτοματισμούς είναι φυσική και γρήγορη.

Η έννοια της ευκολίας ενισχύεται ακόμα περισσότερο στις καταχωρήσεις του e-ΔΑΠΥ. Εκεί, ο ιατρός το μόνο που έχει να κάνει είναι να ξεκινήσει από το κουμπί «ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΣΤΟ e-ΔΑΠΥ». Τα επόμενα είναι υπόθεση μερικών κλικ. Οι τρέχουσες επισκέψεις του μήνα είναι συγκεντρωμένες σε μια λίστα και είναι έτοιμες για καταχώρηση στην ιστοσελίδα του e-ΔΑΠΥ. Το μόνο που απαιτείται είναι η ρύθμιση των κωδικών πρόσβασης στις ρυθμίσεις του easymed. Τόσο εύκολα!

Υποστήριξη

ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΜΑΔΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

Το easymed αναβαθμίζεται από εμάς κατά μέσο όρο μία φορά το μήνα. Ο λόγος που είναι κρίσιμο αυτό είναι η δυναμικότητα του συστήματος της ίδιας της Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης. Για παράδειγμα, το 2014 μόνο, εισήχθησαν στο σύστημα της Η/Σ σημαντικές αλλαγές όπως για παράδειγμα τα Θεραπευτικά Πρωτόκολλα και τα όρια συνταγογράφησης του Ιατρού. Το 2018 το easymed ενσωμάτωσε όλες τις νέες δυνατότητες της Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης έπειτα από σειρές επικοινωνιών με την ΗΔΙΚΑ. Η εφαρμογή μας δεν θα μπορούσε να μην εξελίσσεται μαζί με την Η/Σ. Τυπικά, κάθε αλλαγή που γίνεται στο σύστημα της ΗΔΙΚΑ συνοδεύεται από εμάς με βελτιωτική έκδοση.

Η υποστήριξή μας ωστόσο δεν σταματά εκεί. Κάθε νόμιμος χρήστης της εφαρμογής έχει πρόσβαση στο Help Desk μέσω e-mail και τηλεφώνου. Η ομάδα υποστήριξης συνεργάζεται με τον ιατρό ώστε να του παρέχει άμεσα την πρώτη βοήθεια σε διαδικασίες που αφορούν την εφαρμογή ή την Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση γενικότερα. Σε πολλές περιπτώσεις, κρίνεται απαραίτητη η απομακρυσμένη σύνδεση με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή του ιατρού ώστε να μπορεί η ομάδα να διακρίνει την ακριβή κατάσταση που αντιμετωπίζεται.

Η συνεργασία της ομάδας υποστήριξης με την ομάδα ανάπτυξης της εφαρμογής είναι άμεση και όταν κρίνεται απαραίτητο, η βοήθεια που παρέχεται στον τελικό χρήστη είναι η άμεση έκδοση βελτιωτικής έκδοσης της εφαρμογής! Τόσο άμεσα!

ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΗ ΣΥΝΔΕΣΗ

Σε κάποιες περιπτώσεις κρίνεται απαραίτητο να παράσχουμε επιτόπου υποστήριξη στον ιατρό. Αυτό γίνεται με εξ’ αποστάσεως σύνδεση από τα γραφεία μας στον υπολογιστή του ιατρού. Φυσικά αυτό γίνεται με την εκ των προτέρων τηλεφωνική συνεννόηση ώστε ο ιατρός να είναι σύμφωνος και να έχει κάνει την προετοιμασία από την πλευρά του. Η ίδια η προετοιμασία είναι το κατέβασμα από το internet του προγράμματος teamviewer.

Το TeamViewer συνδέεται με οποιονδήποτε υπολογιστή ο οποίος είναι συνδεδεμένος με το internet, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Με τη χρήση του μπορούμε να ελέγξουμε τον απομακρυσμένο υπολογιστή σας σαν να βρισκόμασταν μαζί σας. Εσείς γλυτώνετε πολύτιμο χρόνο και εμείς μπορούμε να δούμε ακριβώς το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.
Η χρήση του teamviewer είναι απολύτως ασφαλής και ο ιατρός έχει τον έλεγχο της σύνδεσης.

teamviewer_logo.jpg

ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΧΡΗΣΗΣ

Με την εγκατάσταση της εφαρμογής, ο ιατρός έχει στη διάθεσή του το εκτενέστατο εγχειρίδιο χρήσης. Εκεί, παρουσιάζονται όλες οι λειτουργίες της εφαρμογής και βήμα-βήμα όλες οι διαδικασίες. Είναι ένα πολύτιμο βοήθημα στο οποίο μπορεί να ανατρέξει ο ιατρός για να συμβουλευτεί ανά πάσα στιγμή.

Φυσικά, με κάθε νέα έκδοση της εφαρμογής που προσθέτει νέες δυνατότητες, ενημερώνεται αντίστοιχα και το εγχειρίδιο χρήσης.

easymed & GDPR

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία των Δεδομένων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (GDPR) βοηθά τον κάθε πολίτη της Ε.Ε. να πάρει τον έλεγχο των πληροφοριών που μοιράζεται οι οποίες εμπίπτουν στην κατηγορία των προσωπικών δεδομένων, μέσα από τον καθορισμό ενός συνόλου βασικών δικαιωμάτων δίνοντάς του έτσι μεγαλύτερη δύναμη για να προστατευθεί.

Ως προστατευόμενα από το GDPR «προσωπικά δεδομένα» ορίζονται όλες αυτές οι πληροφορίες που σχετίζονται με τον πολίτη ως ανθρώπινη οντότητα. Παραδείγματα αποτελούν το όνομα, η διεύθυνση κατοικίας, ο αριθμός ταυτότητας, ο ΑΦΜ και το ΑΜΚΑ, η IP διεύθυνση, οποιοσδήποτε κωδικός πρόσβασης ή το ιατρικό ιστορικό.

Μερικά ευαίσθητα δεδομένα, διαθέτουν ειδική προστασία και μπορούν να συλλέγονται και να χρησιμοποιούνται μόνο υπό συγκεκριμένες συνθήκες, με την ρητή συγκατάθεση του ενδιαφερόμενου ή επειδή το επιτρέπει η νομοθεσία. Δεδομένα τέτοιου χαρακτήρα είναι για παράδειγμα η υγεία και η σεξουαλική ζωή.

Οι κανόνες ισχύουν όταν τα δεδομένα συλλέγονται, χρησιμοποιούνται και αποθηκεύονται ψηφιακά ή σε ένα δομημένο σύστημα αρχειοθέτησης σε χαρτί.

Ως υπεύθυνη για την παραγωγή και διάθεση του λογισμικού easymed, η Datablue έχει ήδη φροντίσει εκ των προτέρων για τη διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων που διατηρούνται στον υπολογιστή του ιατρού με χρήση τεχνολογιών ασφαλείας αλλά και αποφυγή οποιασδήποτε διάχυσης προσωπικών δεδομένων προς άλλες εταιρείες και οργανισμούς. Η σωστή χρήση της εφαρμογής ωστόσο είναι αποκλειστική ευθύνη του τελικού χρήστη ο οποίος οφείλει να γνωρίζει τους κανόνες που προβλέπονται από το GDPR και να τους εφαρμόζει στις καθημερινές του υπηρεσίες προς τους ασθενείς.

Βρισκόμαστε στη διάθεσή σας για διευκρινίσεις και παρατηρήσεις με αποκλειστικό μας γνώμονα την προστασία του ιατρού αλλά και του ασθενή. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να συνεισφέρετε στην προσπάθειά μας αυτή με κάποιο σχόλιο ή παρατήρηση, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Η εφαρμογή easymed παρέχει βοηθητικά εργαλεία στον ιατρό προκειμένου να μπορεί να χρησιμοποιεί με μεγαλύτερη ευκολία την Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση, το e-ΔΑΠΥ και να διατηρεί ιατρικό αρχείο των ασθενών του. Η μόνη χρήση των δεδομένων που διατηρούνται από την εφαρμογή αφορά τη διευκόλυνση του ιατρού στη διεξαγωγή των καθημερινών εργασιών του με τους ασθενείς καθώς και την παραγωγή των απαραίτητων αναφορών (reports) για τον ίδιο, σχετικά με τις επισκέψεις, τη συνταγογράφησή του ή και για λογιστικούς λόγους (π.χ. για παραγωγή συγκεντρωτικής λίστας επισκέψεων, για έκδοση απόδειξης παροχής υπηρεσιών στον ασθενή κλπ). Για την παραγωγή των αναφορών γίνεται επεξεργασία (φιλτράρισμα και ομαδοποίηση) των δεδομένων που βρίσκονται ήδη αποθηκευμένα στη βάση της εφαρμογής.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΣΥΛΛΕΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ easymed

Η εφαρμογή προκειμένου να παρέχει ιστορικό αρχείο στον ιατρό, συλλέγει δεδομένα τα οποία στην πλειονότητά τους αποτελούν στοιχεία από την Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση. Αυτά λαμβάνονται μέσω των επίσημων καναλιών της ΗΔΙΚΑ (web services) για τη χρήση των οποίων  η εταιρεία μας είναι εξουσιοδοτημένη με ειδικούς κωδικούς πρόσβασης. Τα στοιχεία που αποθηκεύονται στον υπολογιστή του ιατρού αφορούν στοιχεία συνταγογράφησης μέσω κωδικών αυθεντικοποίησης (username/password) οι οποίοι έχουν γνωστοποιηθεί στον ίδιο από την ΗΔΙΚΑ και οι οποίοι δεν κοινοποιούνται ποτέ στην εταιρεία μας.

Τα δεδομένα που λαμβάνονται αποθηκεύονται τοπικά σε κρυπτογραφημένη βάση δεδομένων την οποία μόνο η εφαρμογή μπορεί να προσπελάσει και είναι τα παρακάτω:

  • Προσωπικά Δεδομένα Ιατρού

    • Ονοματεπώνυμο

    • Ειδικότητα

    • ΑΜΚΑ

    • ΑΜΕΤΑΑ

    • Μονάδες Συνταγογράφησης

  • Προσωπικά Δεδομένα Ασθενών

    • Ονοματεπώνυμο

    • Ημερ/νία γέννησης

    • Φύλο

    • Τηλέφωνο

    • Διεύθυνση

    • Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης

    • Αριθμός Μητρώου

    • Ημ/νία Λήξης Ασφαλ. Ικανότητας

    • Ιατρικές Επισκέψεις

    • Συνταγές

    • Παραπεμπτικά

    • Βιομετρικά Στοιχεία

  • Το easymed αποθηκεύει επιπλέον πληροφορίες τις οποίες καταχωρεί χειροκίνητα ο ιατρός όπως για παράδειγμα χειρόγραφα σχόλια στην καρτέλα ασθενή.

  • Εν δυνάμει και για λόγους υποστήριξης της καλής λειτουργίας της εφαρμογής, οι μηχανικοί της Datablue εξουσιοδοτούνται να συνδεθούν εξ΄αποστάσεως και έπειτα από τηλεφωνική απαίτηση του τελικού χρήστη σε κάποιον υπολογιστή που διαθέτει easymed. Ανάλογα με το θέμα της υποστήριξης ο μηχανικός του Help Desk της εταιρείας μπορεί να ρυθμίσει προσωρινά την εφαρμογή ώστε να εξάγει σε αρχείο αναφοράς (log) στοιχεία για τη ροή εργασίας της εφαρμογής με την οποία ο χρήστης αντιμετωπίζει πρόβλημα. Σε αυτή την περίπτωση, η εταιρεία αναπαράγει επιτόπου στον υπολογιστή του χρήστη το αναφερθέν συμβάν και πιστοποιεί την πιθανή αιτία. Σε καμία περίπτωση η εταιρεία δεν λαμβάνει προσωπικά δεδομένα και πάντα στο τέλος της συνεδρίας υποστήριξης φροντίζει ώστε να διαγραφούν τα οποιαδήποτε δεδομένα εξάχθηκαν στο σκληρό δίσκο του ιατρού σε logs. Έπειτα επαναφέρει την εφαρμογή στην αρχική της κατάσταση. Η συνεδρία με τον υπολογιστή του χρήστη του easymed γίνεται πάντα παρουσία του τελευταίου και πάντα γίνεται ενημέρωση και λήψη συγκατάθεσης από τον ιατρό για τις ενέργειες της υποστήριξης.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΣΥΛΛΕΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ easymed ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ

Παραθέτουμε απόσπασμα των Όρων Χρήσης της εφαρμογής που έχουν συνταχθεί από τις πρώτες κιόλας εκδόσεις της εφαρμογής:

  1. Η Εταιρεία δηλώνει ότι η διασύνδεση του Λογισμικού με τους διακομιστές της γίνεται μόνο για την πιστοποίηση εγκυρότητας του κλειδαρίθμου ενεργοποίησης ή ανανέωσης. Η Εταιρεία δεν προβαίνει με το Λογισμικό, ούτε με άλλο τρόπο σε συλλογή, διατήρηση και αποθήκευση κάθε είδους πληροφοριών του Τελικού Χρήστη, συμπεριλαμβανομένων των προσωπικών, εμπορικών, οικονομικών δεδομένων του, ούτε αντλεί δεδομένα του Τελικού Χρήστη που είναι αποθηκευμένα στον ηλεκτρονικό υπολογιστή ή άλλη συσκευή που έχει εγκατασταθεί το Λογισμικό.

Για την παραπάνω χρήση της προστασίας των συμφερόντων της εταιρείας από μη-εξουσιοδοτημένη χρήση της εφαρμογής, ο διακομιστής της εταιρείας λαμβάνει - μέσω της IP διεύθυνσης του τελικού χρήστη - το μοναδικό σειριακό κωδικό της Άδειας Χρήσης της εφαρμογής. Η εφαρμογή αλλά και η εταιρεία μας δεν μοιράζονται τα δεδομένα με άλλες εταιρείες ή οργανισμούς. Η συλλογή των δεδομένων χρήσης γίνεται για βελτίωση της εφαρμογής και στατιστικούς λόγους.

ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΞΑΧΘΟΥΝ ΣΕ ΑΡΧΕΙΟ

Το easymed μπορεί να παράξει αρχεία αναφορών (reports) τα οποία εξάγουν πληροφορία από την κρυπτογραφημένη βάση προς το σκληρό δίσκο του ιατρού. Είναι στην ευθύνη του ιατρού να διατηρήσει ή να διαγράψει τα παραγόμενα αρχεία εφόσον από τη στιγμή της εξαγωγής του αρχείου η εφαρμογή μας πλέον δεν μπορεί να εξασφαλίσει την ασφάλειά τους. Αυτά τα αρχεία είναι τα παρακάτω:

  • Απόδειξη Παροχής Υπηρεσιών προς ασθενή σε PDF (αποθηκεύεται στο φάκελο C:\Users\[Ονομα Χρήστη]\Documents\PatientReceipts). Περιέχει στοιχεία σφραγίδας ιατρού, ονοματεπώνυμο, αμκα, επάγγελμα και διεύθυνση ασθενή και ημερομηνία/αιτιολογία επίσκεψης

  • Απόδειξη ΕΟΠΥΥ σε PDF (αποθηκεύεται στο φάκελο C:\Users\[Ονομα Χρήστη]\AppData\Local\eDoctor\Receipts). Περιέχει στοιχεία σφραγίδας ιατρού

  • Εξαγωγή αναφορών σε PDF (αποθηκεύονται προσωρινά στο φάκελο C:\Users\[Ονομα Χρήστη]\AppData\Local\Temp). Περιέχουν κατά περίπτωση αναλυτικά στοιχεία συνταγογράφησης ασθενών

    • λίστας επισκέψεων

    • στατιστικά σκευασμάτων (με διάφορα κριτήρια και ομαδοποιήσεις)

    • συνταγές/ παραπεμπτικά

  • Εξαγωγή δεδομένων σε EXCEL (αποθηκεύεται προσωρινά στο φάκελο C:\Users\[Ονομα Χρήστη]\AppData\Local\Temp). Περιέχει αναλυτικά στοιχεία συνταγογράφησης ασθενών

ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΤΗ ΒΑΣΗ ΤΟΥ  easymed 

Τα δεδομένα διατηρούνται στη βάση δεδομένων της εφαρμογής και δεν διαγράφονται ποτέ. Ο μοναδικός σκοπός χρήσης τους είναι η ομαλή λειτουργία της εφαρμογής. Εάν ο ιατρός επιθυμεί διαγραφή των δεδομένων τότε πρέπει να πλοηγηθεί στο φάκελο του υπολογιστή όπου φυλάσσεται η βάση δεδομένων (περιγράφεται στο εγχειρίδιο χρήσης) και να διαγράψει το αρχείο. Σε αυτή την περίπτωση όλα τα δεδομένα της εφαρμογής διαγράφονται και προκειμένου να ανακτηθούν, πρέπει να γίνει εκ νέου η διαδικασία «συγχρονισμού» όπως περιγράφεται επίσης στο εγχειρίδιο χρήσης.

ΑΔΕΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ  easymed ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ  

Το κλειδί Άδειας Χρήσης του easymed (του τύπου 1234-ΑΒΓΔ-…) είναι ανώνυμες και περιλαμβάνουν μόνο την πληροφορία της διάρκειας ισχύος της άδειας.

ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΣΥΛΛΕΓΕΙ Η DATABLUE ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΔΕΙΩΝ ΤΟΥ  easymed 

Η DataBlue χρησιμοποιεί δεδομένα τιμολόγησης των πελατών της προκειμένου να ολοκληρώσει με επιτυχία την έκδοση και παραχώρηση Άδειών Χρήσης του easymed. Όπως αναφέρεται παραπάνω, οι ίδιοι οι κλειδάριθμοι άδειας χρήσης που παράγονται από ειδικό λογισμικό, είναι ανώνυμοι.

ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΣΥΛΛΕΓΕΙ Η DATABLUE ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ (HELP DESK)

Για την παροχή υπηρεσιών υποστήριξης, η DataBlue διατηρεί βάση δεδομένων αιτημάτων υποστήριξης Help Desk. Εκεί φυλάσσεται το ιστορικό των επικοινωνιών μαζί με το ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο και e-mail του χρήστη της εφαρμογής ο οποίος επικοινωνεί με την εταιρεία προκειμένου να του παρασχεθεί βοήθεια. Η DataBlue αξιοποιεί αυτά τα στοιχεία για διασφάλιση και βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών της αλλά και για παραγωγή βελτιώσεων και επεκτάσεων στο easymed.